# laksanakan kewajipan klik..=) #

Sunday, December 14, 2008

KenAnGaN LaMakU di UdM DuLu...


tiba2 aku teringat plak zaman aku kat UDM dulu...masa aku masuk dulu maih KUSZA lagi..tahun ke2 baru jadi UDM..macam2 yg aku blajar kat UDM ni..gambar tepi ni gambar budak2 klas aku dulu..cuba cari mn 1 aku..huhu..ni lah kawan2 aku dari sem1 sampai sem6..macam2 kenangan ade ngan diorg ni...kenangan manis ade..pahit pun ade..tapi yg best ngan diorg ni,sume sporting..kami mm rapat gler..sampai budk2 klas lain jeles nape kami leh rapat antara laki ngan ppuan..aku pun x tau npe budak ppuan klas lain kbanyakan nya x rapat ngan budak2 laki..padahal bukan nak rapat sampai kapel pun..buat macam adk beradik sendiri lah..baru lah ukhuwwah tu jadi rapat..kami wat macam2 progrm same2..makan same2..kat udm ni gak la aku blajar cara2 nak berpersatuan..dalam silat pun banyak kenangan aku..rindu la kat korg sume..haap ukhuwwah antara kita semua berkekalan sampai bila2...salam sayang buat semua...

1 comment:

dila_tautanhati said...

adk suka kakak yg pakai purdah 2... nampak cantik & comel...