# laksanakan kewajipan klik..=) #

Sunday, December 14, 2008

aN EveNiNg iN TelUk BaTiK...


petang sabtu tu aku boring gler..pagi tu aku tolong mak aku lapangkan laman rumah sbb mak nak buat kbun cili nnti..huhu..kebetulan petan tu mmber lama ajak kuar jenjalan,aku pun setuju je lah...aku g amik hazwan kat ruma dia..pastu ingat nak jumpa faidz ngan hakim..tapi hakim masih kat klantan..faidz plak baru kuar rumah nak g KL...so,kami berdua jelah jenjalan..kami g teluk batik..amik angin..ramai gak yang g sana mandi2..maklumlah..musim cuti skolah..huhu..pastu kami ingat nak g mkn KFC kat lumut..tap parking lak xde..lat2 kami g makan KFC kat GIANT..slat asar pu kat situ..pstu dah kenyang,aku htr wan balik rmh dia..nak g rmh dia lalu kawasan lapang kiri kanan kebun org..seram gler..dah la aku pnh dengar macm2 cite pasal tempat tu..masa nak balik,aku pecu kete laju2..mmg seram btul...waktu maghrib lak tu masa tu..sampai rumah,aku lega..xde jadi pape..mandi2 n solat..huhu

5 comments:

nurul_marina said...

ala jgn risau,klu antu 2 kcau zan,zan silat j dkt dye huhu~

dila_tautanhati said...

haah..betul ckp ina..silat je..kalau takut, baca ayat Al-Quran...

Seronoknya, g pantai..jeolous adik... nanti bawalah adik g c2..heheh..impian je...takkan jd kenyataan.. ^_^

zanjabil said...

ehehe
insyaAllah...

nurul_marina said...

nk ikut jgk..blh?

zanjabil said...

blh.......