# laksanakan kewajipan klik..=) #

Thursday, September 30, 2010

Petua Kecantikan Semulajadi 1

kat sini aku nak kongsikan beberapa tips kesihatan..hehe...benda ni aku dapat dari kawan2 masa kt UDM dulu...orang asyik kejar nak jadi cantik je kan???so, masing2 duk cari produk2 kat pasaran yang mahal n kita x tak tahu sama ada benda tu blh bg effect buruk or x pada badan kita...


so,untuk permulaan, aku nak bg tip tentang resdung...ramai yang ade resdung...n ade yg teruk...ni tips yg aku dapat...amalkan menyedut air ke dalam hidung (seperti sebelum kita ber wuduk).Kemudian picit sebelah hidung dan hembuskan sekuat hati. Buatlah berulang-ulang kali sehingga selesai kedua-duanya. Selepas itu basuhlah muka dengan bersih. Lakukan ini setiap kali setelah sampai ke satu-satu destinasi, baik ke pejabat, bersantai, beriadah atau pulang ke rumah malah ke mana saja.


yang mana ade resdung tu,x salah kalau mencuba cara yang mudah ni...mn tau kot berkesan..aku xde resdung...so,xde kesan kalau cuba..hehe...selamat mencuba...=)







No comments: