# laksanakan kewajipan klik..=) #

Monday, September 27, 2010

DiGi iPhone 4 Life


hari ni masuk hari ke 3 aku tulis pasal Digi ihone ni...kenape???sbb aku nak dapat fon canggih ni secara free...hehe

dah macam2 aku tulis pasal Phone 4 yg baru ni.harap korg baca n faham la ye...kalau berminat,korg blh je trus ke kedai bli...xpun korg bli ngn plan Digi yg murah ni..hehehe (bodek nampak) hahaha

kalau ade iPhone 4 ni,macam2 aku blh guna dalam kehidupan seharian...1st skali,mana2 aku pegi, aku akan gunakan kamera yang ade untuk simpan segala kenangan2 aku di semua tempat...aku mmg suka bergambar...hehe...

2nd, kat telinga aku msti ade hansfree yang menunjukkan aku mendengar lagu yg aku pasang pada iPhone tu....huhu...

dan yang palinh best,bila aku g makan kat mn2 kdai yg ade wi-fi (kebanyakan kdai ade wi-fi skrg ni...lagi2 kdai mamak) aku akan gunakan iPhone tu untuk aku layari internet n semestinya untuk aku nline nuffnang...hikhikhik...

macam2 lagi apps yg ade pada iPhone yg aku leh guna dalam hidup...untung nya aku kalau dapat pakai iPhone idaman aku tu...huhu....

No comments: