# laksanakan kewajipan klik..=) #

Tuesday, March 31, 2009

LaMa X JumPa...

salam semua...lama gak aku x update blog ni...masa final exam,bz sgt2...tapi alhamdulillah aku dapat jawab ngan baik walaupun ade certain2 soalan yg aku x dpt nak jawab...pape pun,harap sume dpt doakan kejayan aku...=)

stat cutu hari tu aku keje kejap kat kedai makan makcik aku...kdai dia kat o.t.w jaln nk g lumut...tapi kejap je...lpas aku dmam truk smggu,aku x keje dah...aku lbih tumpu keje2 persatuan yg perlu diselesaikan...

hm...cuti ade dlm sebulan lagi...baru2 ni aku trima msj dari 'kwn' lama di jordan...dia mcm marah kat aku n x bg aku kacau hubungn dia ngn buah hati baru dia...aku pun x tau bila aku kacau hubungn dia...

aku pun plik nape ppuan kalau berdendam,sush nak berhenti...tapi yg lg aku plik,dia masih x nak ngaku ape yg jadi sume salah dia...dia ttp nak menyalahkan aku dlm sume hal...tapi alhamdulillah Allah dah jauhkan aku dari dia...Allah cepat sedarkan aku dari kesilapan...

aku harap dia sedar silap dia n berubah...jangan sekadar ubah cara berpakaian...malah perangai pun mesti ubah...aku ttp akan doakan kebahgiaan dia dunia akhirat...aku x pnh berdendam ngan dia...aku juz mengharap dia mtk maaf ngn aku...itu je...

hm...ni lah sedikit luahan hati aku skrg ni...kpd sape2 yg baca,doakan la aku akan jumpa org yg lbh baik untuk jadi pasangan hidup aku nnti...buat masa skrg ni,biarlah aku tumpu pada pelajaran dulu...

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum..bersabar dgn dugaan Allah..jodoh d'tgn Allah..jika kita menjaga hati drpd maksiat,.Insya-Allah kita akn dpt keberkatan dri Allah..
perempuan yg baik untuk lelaki yang baik dan seterusnya..

jgn kene buli..hehehe..-anis