# laksanakan kewajipan klik..=) #

Sunday, July 5, 2009

KepENaTaN......

alhamdulillah skrg dah stat cuti prtghan sem ni...banyak tugasan2 yg memenatkan dah diselesaikan...huhu...


banyak btul keje2 sem ni...assignment yg susah2 aku dapat...nak kne wat program dakwah kat luar dari KUIS...itu untuk assigment subjek DAKWAH...untuk subjek undang2 kne buat manual prosiding mahkamah...


dalam prsatuan silat pun ade banyak masalah gak...masalah nak bagi budak2 amik ijazah...masalah kekurangan pembantu penyelia...masalah...mmg memeningkan aku...


sume yang berlaku menyebabkan aku dmam seminggu n hampir2 terkene denggi...dah la hampir tiap2 hari hostel kuis kene sembur ngn ubat denggi tu...huhu...sampai pnh mmber aku mandi ngn asap..hahahahaha


tapi aku bersyukur sbb ade seseorg yg x pnh jemu memberi aku semangat untuk sume masalah yg aku hadapi...x lpa jugak family aku g x pnh lupa bg aku semangat...thnx so much...=)

No comments: