# laksanakan kewajipan klik..=) #

Thursday, October 14, 2010

Cuti dah nak HABIS!!!!!

Aduhai....rasa macam baru kejap je aku cuti sem...tapi hakikat nye cuti aku bukn men panjang lagi...haha...aku stat cuti dari sblm raya lagi..makne nye...1bulan raya mmg aku ade kat rumah je...huhu

so,menurut pada jadual yang aku rujuk kat web KUIS, rabu dpan aku dah kene daftar masuk sem baru..dah masuk semester ke5...tua dah aku ye...haha...

tapi yang aku xsuka nye sbb fakulti aku kene daftar hari 1st...tiap2 sem camtu...bila dah dftar awl,cmfrm la mmber x ramai lagi yg ade...tiap2 sem aku keseorangan kat hostel mggu 1st tu...huhu...sbb nye???sbb roomate aku rmh nye dkat ngn kolej...housemate plak dftar lewat sbb lain fakulti...kesian aku sorg2...ade sape nak teman???haha

aku saje je tulis pasal benda ni...sbb x au ape nak tulis...ni aku tgh tulis sambil tgk cite Bruce Lee kat TV2...layannnnnn............................




6 comments:

anon said...

hehe..kalo dlu ak slalu solat jumaat kt kuis time ak praktikal dkt2 situ..cara gak la masjid dia..ala2 pdg pasir gituu..

zanjabil said...

oo..yeke???dulu praktikal kat mn??kuis tu bangunan2 mmg cntik...tapi dalaman nye kurang cantik..huhu

darkr0se~ said...

dah nak masuk belajar~ camne result kamu? hehe~ ni ade award untuk kamu~ http://rosmarieza2010.blogspot.com/2010/10/my-blog-is-beautiful-xx.html

anon said...

kat teras solution..company IT..xperla janji ada yg cantiknyer jgk..weh, yg neobux tu ko klik jer stp arie..nnt ko dh cukup 1 dollar pun ok kalo nk beli referral..ko bg la link kt member2..letak kt blog pun ok gak..

zanjabil said...

huhuhu...thnx kak ros...=) result??alhamdulillah makin naik..hehe...kak ros punya result cane??

zanjabil said...

ooo...camtu...ok2...aku mmg klik tiap2 hari pun..huhu...aku dah ltk kat blog dah..xde org join pun..aku punya nuff jd kurg ade la..haha