# laksanakan kewajipan klik..=) #

Thursday, January 22, 2009

AlhAmDuLiLLah SyUkuR PaDaMu Ya ALLAH...

fuh! lama gak dah aku x menulis kat blog aku ni...banyak gler keje aku kne buat...sampai x cukup rht aku dibuat nye...akibat bye,aku dapat demam mggu lpas...truk gak...baru nak baik dmam,aku punya otot pinggang jadi kejang...ni la sakit paling perit aku rasa...sampai nak berdiri pun x leh...mmber2 sume x pandai urut...last2 aku g klink je...dokor bagi ubat tahan sakit...alhamdulillah...syukur pada Allah...hari ni sakit tu dah kurg...ubat pun dah nak hbis makan dah...syukran ya Rabb...moga ujian yg aku terima dlm 2 mggu yg lpas dapat menghapus dosa-dosa ku pada mu Ya Allah...


4 comments:

missAra14 said...

salam...
ciannya dia sakit..tp skrg dah baikkan???erm,sy nak tnyela..camne leh msuk lagu n background tu leh tukar??please bgthu tau....pe2 pun awk ni lawaklah..
huhuhuhu

nurul_marina said...

zan lawak?yer kot..2 yg ramai yg suka dye..kn kn zan..ahaks

missAra14 said...

oh...saje je..
lawak bca komen2 yg ader
huhuhu

nurul_marina said...

erk komen2? komen sper yg lawak 2 hehe