# laksanakan kewajipan klik..=) #

Friday, November 28, 2008

mAcaM2 PerAnGai........


erm..macam2 perangai n kerenah manusia kita boleh tgk skrg ni..aku bukan nak komplen..n ape yg diorg buat ni mmg la nampak baik..tapi jangan la terlalu syadid sampai sumenye x leh..hari tu nak tgkap gambar klas aku..sarjana mua syariah undang2 (C)..kami yg laki ni punya la smgt nak tgap gambar,tb2 yg ppuan kata x nak plak..macam2 alasan diorg bagi..bukan nak suruh tgkap gambar berdua pun..nak buat ambar klas je nak masuk dalam majala KUIS..itu pun x leh ke???ntahlah..aku tau la kita budak agama..tapi xde la sampai xleh bercampur lgsg aki ngan ppuan..zaman nabi pun kalau hal2 sulit ttg ppuan,ppuan tu tanya sndiri pada nabi..nabi x pnah halg bercmpur laki ppuan..cuma jgn lbih batas..tu je..last kami yg laki je tgkap gambar...smart x bakl2 lawyer ni???huhu..tgk kat atas...huhu

2 comments:

dila_tautanhati said...

mcm2 jenis manusia... tp nak katalah kan, takkanla smpi x nak ambil gmbr dgn banin... nak masuk majalah, bukannya nak masuk ke tempat lain..bukannya berdua...tp ramai..banat klas abg salah konsep dah plak...

zanjabil said...

itu la pasal...tu yg abg geram sangat hari tu...
tapi nasub bek mggu lpas diorg stuju gak amik gambar...tapi itu pun lpas budak2 laki cakap diorg bajet lawa...haha...padan muka!!